Naším primárním posláním je být pro naše zákazníky spolehlivým partnerem ve vývoji a inovacích a nejlepší možnou variantou v oblasti designu a vývoje, kterým se zabýváme.
Svou službou nejen přispívat zákazníkům, ale snažit se i o zlepšení jejich konkurenceschopnosti na trhu a dobrého jména právě díky spolupráci s námi/se mnou. Sekundárním posláním je jednak rozvoj jednotlivých členů týmu a důraz na vyrovnaný životní styl a také sponzoring v organizací v oblasti lidských práv, podpory sociálně slabých dětí a také podpora občanských aktivit jako jednoho ze základních pilířů fungujícího demokratického státu.
Zkušenosti:
- Vývojový konstruktér
- Technický design v biomechanice – 3 roky
- Automobilový průmysl – ŠKODA, VW, AUDI, PORSCHE, BMW – 4 roky
- Kolejová vozidla – ŠKODA TRANSPORTATION – 2,5 roku
- Konstrukce forem, přípravků, technologických konstrukcí – 3 roky
- CNC obrábění
- CNC frézky, CNC soustruhy, lisování, svařování, ohraňování apod. – 4 roky
- Vedení konstrukčního týmu
- Vedení týmu (do 10 lidí) při vývoji kolejových vozidel a robotických linek v automobilovém průmyslu.
KONTAKT NA EXPERTA
Ing. Filip Tomanec, Ph.D.
solvetech@solvetech.cz
+420 731 461 789
Vybrané reference experta


Vývoj bateriové tramvaje ŠT – 28 T2
Vývoj bateriové tramvaje ŠT – 28 T2 (konstrukce vnitřního obložení, rámu, vnějšího obložení a jednotlivých technických detailů tramvaje. Vzhledem k dohodě u utajení informací lze poskytnout jen obecné foto tramvaje.
Pro firmu: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.


Robotická linka pro výrobu karosérií
Komplexní robotická linka sdružující robotické pracoviště pro výrobu karoserií vozů ŠKODA RAPID, KODIAK, OCTAVIA, YETI. V příloze foto designu zařízení. Samotný výrobek byl montován přímo ve fy ŠKODA, kde nemáme práva k pořizování fotografií.
Pro firmu: ŠKODA AUTO


Vývoj externího fixátoru pro léčbu zlomenin velkých kostí
Vývoj externího fixátoru pro léčbu zlomenin velkých kostí (holenní kost). Aplikace kompozitních materiálů a optimalizace pomůcky s použitím pokročilých technologií (FEM analýzy) s cílem snížení hmotnosti konstrukce, složitosti fixátoru a zároveň udržení potřebné tuhosti pomůcky. Po vyrobení výsledného designu externího fixátoru došlo také k vývoji testovacího zařízení pro kvalitnější zhodnocení výsledného designu a také odzkoušení fixátoru na tomto zařízení.