Mentoři

Program Envibooster nabízí zapojeným start-upům celou řadu hodnotných aktivit. Jednou z nich jsou workshopy se zkušenými mentory, kteří se budou zájemcům věnovat jak v rámci skupiny, tak také individuálně. Každý účastník dostane příležitost probrat s mentorem nejen obecné věci, ale i konkrétní záležitosti, které právě řeší. Ať už jde o finanční záležitosti, získávání investic nebo třeba design služeb, mentoři jsou připraveni podělit se o své know-how a podpořit start-upy v růstu.

 

Adam Bočev

Adam Bočev se za vzděláním vydal do Dánska, kde vystudoval obor Innovation and Business development na Syddansk Universitet. Zároveň sbíral cenné pracovní zkušenosti jako scout and analyst v Accelerace, pre-seed VC a prvním start-up akcelerátoru v Evropě. Dnes opět žije na rodném Slovensku a podporuje ambiciózní start-upisty v jejich globálních cílech, hlavně v Czech Founders VC – community-driven venture kapitálové firmě, která investuje do zajímavých zakladatelů start-upů s globálními ambicemi.

Více informací

 

Během workshopu si Adam vyslechne váš pitch-deck a dá vám tu nejupřímnější zpětnou vazbu. Jeho nezávislý pohled a konstruktivní kritika vám umožní efektivně vylepšit svou prezentaci a zvýšit tak šanci zaujmout potenciální investory.

 

PhDr. Lenka Mynářová

Lenka Mynářová je absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Celoživotně se věnuje marketingu vědy a výzkumu a inovacím. Vedla marketingový tým, který v roce 2008 uvedl na globální trh technologii Nanospider. Řídí také nejrůznější inovativní projekty globálních firem a je hlavní expert TAČR na Cirkulární audit. Jejím cílem je získané know-how v oblasti marketingu předávat start-upům a pomáhat jim tak s přípravou na úspěšný růst a působení na trhu.

Více informací

Lenka se zaměří na postupy, které umožňují řídit proces vzniku inovace a její uvedení na trh. Představí vám Marketing Readiness Level jakožto klíčový marketingový nástroj pro inovace a pomůže s jeho implementací v podmínkách vašeho start-upu.

 

Ing. Mgr. Martina Miskolczi, Ph.D., MBA

Martina je profesionální statistička, obchodní plánovačka a učitelka. V současné době pracuje pro americký medtech start-up, českou poradenskou firmu Big4 a několik dalších start-upů, také přednáší demografii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Profesně se Martina zaměřuje na oblasti, jako jsou strategické a finanční plánování, získávání kapitálu, due diligence a příprava na jednání s investory. Dokáže připravit podnikatelské plány pro začínající i stávající firmy a poskytnout poradenství interním týmům.

Více informací

 

Andrew Gray, MBA

Andrew Gray má široké spektrum zkušeností s budováním businessu a získáváním investic. Aktuálně působí ve společnosti Tilia Impact ventures, která investuje do českých a CEE founderů. Zároveň je angel investorem a členem představenstva start-upu, který vyvíjí účetní aplikaci pro mikropodnikatele v západní Africe. Dříve pracoval například jako strategický konzultant na Novém Zélandu nebo COO/CFO digitálního volebního startupu D21 v Praze.

Více informací

 

Nicolas Ivanovič

Nicolas Ivanovič si vybudoval kariéru zaměřenou na start-upy, investice a technologické inovace. Ve společnosti Juggle spoluzaložil a rozvíjel platformu, která propojuje uživatele s profesionály. V rámci EU-Startups analyzoval a doporučoval investiční příležitosti v potenciálních start-upech. Ve společnosti Anderson Willinger zlepšoval náborové strategie vyhledáváním talentovaných manažerů v regionu střední a východní Evropy. V současné době působí jako Business Game Navigator ve společnosti MSIC, kde využívá své odborné znalosti k podpoře inovací a začínajících podniků.

Více informací

 

Nicolas vás provede metodami Lean Start-upů. Pod jeho vedením se naučíte ověřovat podnikatelské nápady, vytvářet MVP a přizpůsobovat své strategie získaným poznatkům. V dalším workshopu vám Nicolas pomůže zdokonalit pitch deck, aby vám přinesl konkurenční výhodu.

 

Matěj Malecha

Matěj Malecha je designérem služeb v inovačním a designérském studiu Pábení. V posledních šesti letech spolupracoval s různými podniky, neziskovými organizacemi a vládními agenturami na projektech, které jim pomohly oslovit novou cílovou skupinu zákazníků nebo zlepšit interní soulad, procesy a/nebo strategii. Poslední tři roky se zaměřuje na udržitelnost na úrovni organizace, a to jak z hlediska provozu, tak z hlediska obchodního modelu. Kromě práce s klienty dohlíží také na rozvoj dovedností a schopností týmu Pábení a poskytuje konzultace svým kolegům, kdykoli potřebují prodiskutovat své projekty.

Více informací

 

David Novák

David Novák vedl dlouhé roky marketing českého Vodafone. Byl architektem neomezeného domácího Připojení bez kabelu, které využívalo volné kapacity v mobilní síti. Vytvořil segmentové akviziční platformy cílené na rodiny a dospívající. Obě řešení byly oceněné reklamními Oskary Effie Awards několik let po sobě. Později vedl digitální transformaci Vodafone a věnoval se v roli nezávislého konzultanta transformaci firemní kultury. Poslední rok strávil v roli inovátora na projektech sociálních inovací, které mají za cíl zlepšit podmínky k životu znevýhodněným skupinám obyvatel České republiky.

Více informací

Našimi zřizovateli jsou

Regionální Inovační Strategie

Podnikavý Region

Podnikavý Region

Talent Attraction Management

Talent Attraction Management

506
Klientů MSIC
1154
Podpořených změnových projektů
849
Pracovníků firem zasídlených v areálu T-Parku
125
Spolupracujících expertů