Mentoři
Program Envibooster nabízí zapojeným start-upům celou řadu hodnotných aktivit. Jednou z nich jsou workshopy se zkušenými mentory, kteří se budou zájemcům věnovat jak v rámci skupiny, tak také individuálně. Každý účastník dostane příležitost probrat s mentorem nejen obecné věci, ale i konkrétní záležitosti, které právě řeší. Ať už jde o finanční záležitosti, získávání investic nebo třeba design služeb, mentoři jsou připraveni podělit se o své know-how a podpořit start-upy v růstu.
Adam Bočev
Adam Bočev se za vzděláním vydal do Dánska, kde vystudoval obor Innovation and Business development na Syddansk Universitet. Zároveň sbíral cenné pracovní zkušenosti jako scout and analyst v Accelerace, pre-seed VC a prvním start-up akcelerátoru v Evropě. Dnes opět žije na rodném Slovensku a podporuje ambiciózní start-upisty v jejich globálních cílech, hlavně v Czech Founders VC – community-driven venture kapitálové firmě, která investuje do zajímavých zakladatelů start-upů s globálními ambicemi.
Během workshopu si Adam vyslechne váš pitch-deck a dá vám tu nejupřímnější zpětnou vazbu. Jeho nezávislý pohled a konstruktivní kritika vám umožní efektivně vylepšit svou prezentaci a zvýšit tak šanci zaujmout potenciální investory.
PhDr. Lenka Mynářová
Lenka Mynářová je absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Celoživotně se věnuje marketingu vědy a výzkumu a inovacím. Vedla marketingový tým, který v roce 2008 uvedl na globální trh technologii Nanospider. Řídí také nejrůznější inovativní projekty globálních firem a je hlavní expert TAČR na Cirkulární audit. Jejím cílem je získané know-how v oblasti marketingu předávat start-upům a pomáhat jim tak s přípravou na úspěšný růst a působení na trhu.
Lenka se zaměří na postupy, které umožňují řídit proces vzniku inovace a její uvedení na trh. Představí vám Marketing Readiness Level jakožto klíčový marketingový nástroj pro inovace a pomůže s jeho implementací v podmínkách vašeho start-upu.
Ing. Mgr. Martina Miskolczi, Ph.D., MBA
Martina je profesionální statistička, obchodní plánovačka a učitelka. V současné době pracuje pro americký medtech start-up, českou poradenskou firmu Big4 a několik dalších start-upů, také přednáší demografii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Profesně se Martina zaměřuje na oblasti, jako jsou strategické a finanční plánování, získávání kapitálu, due diligence a příprava na jednání s investory. Dokáže připravit podnikatelské plány pro začínající i stávající firmy a poskytnout poradenství interním týmům.
Andrew Gray, MBA
Andrew Gray má široké spektrum zkušeností s budováním businessu a získáváním investic. Aktuálně působí ve společnosti Tilia Impact ventures, která investuje do českých a CEE founderů. Zároveň je angel investorem a členem představenstva start-upu, který vyvíjí účetní aplikaci pro mikropodnikatele v západní Africe. Dříve pracoval například jako strategický konzultant na Novém Zélandu nebo COO/CFO digitálního volebního startupu D21 v Praze.
Nicolas Ivanovič
Nicolas Ivanovič si vybudoval kariéru zaměřenou na start-upy, investice a technologické inovace. Ve společnosti Juggle spoluzaložil a rozvíjel platformu, která propojuje uživatele s profesionály. V rámci EU-Startups analyzoval a doporučoval investiční příležitosti v potenciálních start-upech. Ve společnosti Anderson Willinger zlepšoval náborové strategie vyhledáváním talentovaných manažerů v regionu střední a východní Evropy. V současné době působí jako Business Game Navigator ve společnosti MSIC, kde využívá své odborné znalosti k podpoře inovací a začínajících podniků.
Nicolas vás provede metodami Lean Start-upů. Pod jeho vedením se naučíte ověřovat podnikatelské nápady, vytvářet MVP a přizpůsobovat své strategie získaným poznatkům. V dalším workshopu vám Nicolas pomůže zdokonalit pitch deck, aby vám přinesl konkurenční výhodu.
Matěj Malecha
Matěj Malecha je designérem služeb v inovačním a designérském studiu Pábení. V posledních šesti letech spolupracoval s různými podniky, neziskovými organizacemi a vládními agenturami na projektech, které jim pomohly oslovit novou cílovou skupinu zákazníků nebo zlepšit interní soulad, procesy a/nebo strategii. Poslední tři roky se zaměřuje na udržitelnost na úrovni organizace, a to jak z hlediska provozu, tak z hlediska obchodního modelu. Kromě práce s klienty dohlíží také na rozvoj dovedností a schopností týmu Pábení a poskytuje konzultace svým kolegům, kdykoli potřebují prodiskutovat své projekty.
David Novák
David Novák vedl dlouhé roky marketing českého Vodafone. Byl architektem neomezeného domácího Připojení bez kabelu, které využívalo volné kapacity v mobilní síti. Vytvořil segmentové akviziční platformy cílené na rodiny a dospívající. Obě řešení byly oceněné reklamními Oskary Effie Awards několik let po sobě. Později vedl digitální transformaci Vodafone a věnoval se v roli nezávislého konzultanta transformaci firemní kultury. Poslední rok strávil v roli inovátora na projektech sociálních inovací, které mají za cíl zlepšit podmínky k životu znevýhodněným skupinám obyvatel České republiky.