Načítám Akce
  • akce již proběhla.

Obsahová strategie: Jak dělat dobrý obsah a nezbláznit se z toho?

Tvořit obsah je dnes trendy. Ze začátku se zdá vše jednoduché – sem tam něco napsat, vyfotit, uveřejnit. Ale dejte tomu měsíc, dva a zjistíte, že to taková legrace není. Problém je v klesající kvalitě obsahu. Jen málo firem má navíc v tvorbě obsahu jakýkoliv řád nebo dokonce vlastní strategii. Chcete tvořit kvalitní obsah dlouhodobě?

Pro koho je školení určeno?

Na tomto školení si přijdou na své:

  • marketingoví a další manageři, kteří mají ve firmě na starosti tvorbu obsahu, zadávají práci copywriterům nebo content managerům a hledají řád a nový pohled na věc
  • majitelé menších a středních firemfreelanceři budující vlastní značku i drobní živnostníci, kteří mají chuť vytvářet a publikovat obsah
  • všichni další začátečníci nebo mírně pokročilí ve tvorbě obsahu

Co se na školení naučíte?

Osvěžíte své povědomí o obsahovém marketingu a jeho formách. V bloku o cílových skupinách zabrousíte do zákaznických vod, naučíte se definovat cílové skupiny a vytvářet persony. V hlavní části pak vyzkoušíte tvorbu obsahové strategie za pomocí praktického schématu See-Think-Do-Care na fiktivní firmě a povíme si něco ke kontinuální tvorbě kvalitního obsahu – velké bolístce většiny firem.

Harmonogram školení:

První teoretie – 30 minut

Po krátkém úvodu se budeme věnovat teorii obsahového marketingu. Dozvíte se mimo jiné:

  • Co je to obsahový marketing
  • Jaké druhy obsahu můžete tvořit
  • Jaké kanály jsou ideální pro jaký typ obsahu

V mini praktické části vytvoříte obsahový audit vaší dosavadní komunikace. V rychlém shrnutí vyzkoušíte definovat ideální typy obsahu pro vaši firmu.

Druhá teoreticko-praktická – 90 minut

Ve druhé části se hlouběji pověnujeme cílovým skupinám a tzv. personám. Probereme také tón komunikace značky. Zodpovíme otázky:

  • Proč jsou cílové skupiny (nejen v obsahovém) marketingu tak důležité
  • Jak správně definovat své cílové skupiny
  • Co jsou to persony a jak je vytvořit
  • Jak tyto informace dále využívat
  • Co je to tón komunikace a jak ho definovat

Na konci tohoto bloku si vyzkoušíte tvorbu person na vlastní kůži.

Praktická část – 90 minut

V hlavní části školení se budeme věnovat samotné tvorbě obsahové strategie. Rozebereme prověřené schéma See-Think-Do-Care a na praktickém příkladu fiktivní firmy si vyzkoušíte jeho vyplnění / tvorbu strategie v praxi.

Druhá část praktické části bude věnována návrhu obsahové strategie vaší vlastní firmy. Budete mít dostatek času k přemýšlení a návrhu, přičemž školitel vám bude k ruce a povede vás správným směrem.

Shrnutí a dotazy – 30 minut

V poslední části školení vše rychle shrneme a pak se budeme věnovat vašim dotazům a potřebám.

V průběhu celého školení bude k dispozici výborné občerstvení, čerstvá káva, čaj a další nápoje z místního Bistra IN.

Kdo vás bude školit?

Honza Kotlář

Honza makal v cestovní agentuře, v rádiu nebo na americké stavbě, vždycky ho to ale táhlo k reklamě. Už při studiu na zlínské Fakultě multimediálních komunikací a ostravské Fakultě umění rád psal a vymýšlel kreativní koncepty. Pracoval na projektech pro novojičínský TONAK, město Ostravu, divadlo Mírnebo cukrárny a bistra Ollies. V současnosti je kreativní hlavou naší agentury a podílí se hlavně na tvorbě strategií, dlouhodobých plánů a také komunikuje s klienty.

Čtvrtek 18. 04. 2019
9:00 - 13:00
Moravskoslezské inovační centrum (MSIC), budova Trident
Technologická 375/3, Ostrava-Pustkovec, Moravskoslezský kraj, 70800, Česká republika
Organizátor
Kožuch.online
Web události / registrace